FC Barcelona z okazji osiągnięcia przez Drake’a 50 miliardów odtworzeń na Spotify, podczas niedzielnego El Clasico, wyjdzie na boisko w koszulkach z logo OVO, czyli labelu rapera. Logo pojawi się na froncie koszulki, a dokładniej w miejscu, w którym standardowo znajduje się logo Spotify.
W oficjalnym komunikacie klubu piłkarskiego czytamy, że jedną z głównych idei stojących za współpracą FC Barcelony i Spotify jest połączenie piłki nożnej i muzyki. Celem kooperacji jest natomiast kontakt z nowymi odbiorcami na całym świecie. Klub uważa bowiem, że obie dziedziny potrafią łączyć ludzi i ekscytować fanów.
Teraz logo Spotify na koszulce FC Barcelony w najbliższym ligowym meczu przeciwko Realowi Madryt, zastąpi logo OVO, czyli labelu artysty. Logo pojawi się tam z tego względu, że Drake stał się pierwszym artystą z 50 miliardami odtworzeń na Spotify.
Not only is @Drake the first artist to hit 50 billion @Spotify streams, but now he’ll also be the first artist to appear on the @FCBarcelona jersey during this weekend’s El Clásico match ❤️🦉💙 pic.twitter.com/WLqMLsCSxr
— Spotify News (@SpotifyNews) October 14, 2022
Wydarzenie jest o tyle przełomowe, że jest to pierwszy raz, kiedy na koszulce dużego piłkarskiego klubu pojawi się logo związane z artystą o międzynarodowym uznaniu.
Ładowanie…