w

Logo Drake’a pojawi się na koszulce FC Barcelony w najbliższym El Clásico

FC Barcelona z okazji osiągnięcia przez Drake’a 50 miliardów odtworzeń na Spotify, podczas niedzielnego El Clasico, wyjdzie na boisko w koszulkach z logo OVO, czyli labelu rapera. Logo pojawi się na froncie koszulki, a dokładniej w miejscu, w którym standardowo znajduje się logo Spotify.

W oficjalnym komunikacie klubu piłkarskiego czytamy, że jedną z głównych idei stojących za współpracą FC Barcelony i Spotify jest połączenie piłki nożnej i muzyki. Celem kooperacji jest natomiast kontakt z nowymi odbiorcami na całym świecie. Klub uważa bowiem, że obie dziedziny potrafią łączyć ludzi i ekscytować fanów.

Teraz logo Spotify na koszulce FC Barcelony w najbliższym ligowym meczu przeciwko Realowi Madryt, zastąpi logo OVO, czyli labelu artysty. Logo pojawi się tam z tego względu, że Drake stał się pierwszym artystą z 50 miliardami odtworzeń na Spotify.

Wydarzenie jest o tyle przełomowe, że jest to pierwszy raz, kiedy na koszulce dużego piłkarskiego klubu pojawi się logo związane z artystą o międzynarodowym uznaniu.

Napisane przez Redakcja Hypest

To my - ludzie ciekawi świata. Piszemy o muzyce, kulturze nowoczesnej, modzie i jedzeniu, a także wszystkim tym, co ważne w mediach społecznościowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ładowanie…

0

Quebonafide wygrał sprawę sądową o Teen Kasię

Gilbert na Młodzieżowe Słowo Roku – o co chodzi i co oznacza to słowo? Tłumaczymy!